Οι μαθητές χρησιμοποίησαν μια ψηφιακή εκδοχή του παιχνιδιού Monopoly, μέσω της εφαρμογής Genially, για να ελέγξουν τις γνώσεις τους στις Επιστήμες των Τροφίμων και της Διατροφής. Στη συνέχεια, δημιούργησαν το δικό τους ψηφιακό επιτραπέζιο παιχνίδι, το "STEMopoly", το οποίο συνδύαζε τα προαναφερθέντα επιστημονικά πεδία και ενσωμάτωνε ερωτήσεις STEM που δημιουργήθηκαν από AI και μεταφράστηκαν στις μητρικές γλώσσες όλων των συμμετεχόντων. Αυτή η διαδικασία ενίσχυσε την Εγγραμματοσύνη στα Μέσα και το γραμματισμό στη Διατροφή, ανέπτυξε τις δεξιότητες 7C και τις ψηφιακές τους ικανότητες, ενώ βελτίωσε την ευημερία τους μέσω της παιχνιδοποίησης.
Τα τελικά προϊόντα του έργου ήταν η δημιουργία:
- Ενός δημόσιου TwinSpace
- To παιχνίδι "STEMopoly"
- Μιας σειράς κουίζ που δημιουργήθηκαν από Τεχνητή Νοημοσύνη: Κουίζ 1, Κουίζ 2