2o Εσπερινό Επαγγελματικό Λύκειο Αχαρνών


Στο έργο STEMopoly συμμετείχαν συνολικά 141 μαθητές και 27 εκπαιδευτικοί από 9 σχολεία σε 6 διαφορετικές χώρες (Ελλάδα, Τουρκία, Ρουμανία, Σερβία κ.λπ.), με στόχο την προώθηση της δημιουργικότητας, των τεχνικών δεξιοτήτων και του ενδιαφέροντος για τις θετικές επιστήμες (STEM) μέσω της Μάθησης με Βάση το Παιχνίδι (GBL). Αυτή η πρωτοβουλία ενίσχυσε την αριστεία των μαθητών στους τομείς STEM και STEAM, δίνοντάς τους την ευκαιρία να αξιολογήσουν τις γνώσεις τους στις Επιστήμες των Τροφίμων και της Διατροφής, καθώς και να σχεδιάσουν εκπαιδευτικά παιχνίδια με περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από Τεχνητή Νοημοσύνη (AI).

Οι μαθητές χρησιμοποίησαν μια ψηφιακή εκδοχή του παιχνιδιού Monopoly, μέσω της εφαρμογής Genially, για να ελέγξουν τις γνώσεις τους στις Επιστήμες των Τροφίμων και της Διατροφής. Στη συνέχεια, δημιούργησαν το δικό τους ψηφιακό επιτραπέζιο παιχνίδι, το "STEMopoly", το οποίο συνδύαζε τα προαναφερθέντα επιστημονικά πεδία και ενσωμάτωνε ερωτήσεις STEM που δημιουργήθηκαν από AI και μεταφράστηκαν στις μητρικές γλώσσες όλων των συμμετεχόντων. Αυτή η διαδικασία ενίσχυσε την Εγγραμματοσύνη στα Μέσα και το γραμματισμό στη Διατροφή, ανέπτυξε τις δεξιότητες 7C και τις ψηφιακές τους ικανότητες, ενώ βελτίωσε την ευημερία τους μέσω της παιχνιδοποίησης.

Τα τελικά προϊόντα του έργου ήταν η δημιουργία:
  1. Ενός δημόσιου TwinSpace

  2. To παιχνίδι "STEMopoly"

  3. Μιας σειράς κουίζ που δημιουργήθηκαν από Τεχνητή Νοημοσύνη: Κουίζ 1Κουίζ 2





Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
Δ.Δ.Ε. Αν. Αττικής

Δίκτυο αντιμετώπισης
σχολικής βίας


Ασφάλεια
στο Διαδίκτυο


Πανελλήνιο
Σχολικό Δίκτυο

2ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Αχαρνών  •  Πτολεμαΐδος & Νέζερ  •  210-2463250   •