2o Εσπερινό Επαγγελματικό Λύκειο Αχαρνών


Προβλήματα δήλωσης αποτελέσματος self-test στην εφαρμογή edupass.gov.gr
14-1-2022 10:04

Στην περίπτωση που κατά τη δήλωση του αποτελέσματος self-test επιστρέφεται μήνυμα ότι "δεν βρέθηκαν στοιχεία μαθητή" ή "δεν επιβεβαιώνεται ο ΑΜΚΑ", το πιθανότερο είναι ότι θα πρέπει να γίνουν διορθώσεις είτε στο MySchool, είτε στο Μητρώο ΑΜΚΑ.

Τα στοιχεία όνομα, επώνυμο και ημερομηνία γέννησης του μαθητή που καταχωρούνται στην εφαρμογή edupass.gov.gr θα πρέπει να είναι ακριβώς τα ίδια με αυτά που είναι καταχωρημένα στο MySchool. Σε αυτή την περίπτωση απευθυνθείτε στο σχολείο για έλεγχο και διόρθωση, εφόσον απαιτείται, των στοιχείων στο MySchool. Σημειώνεται ότι οι αλλαγές που γίνονται στο MySchool δεν είναι άμεσα διαθέσιμες στην εφαρμογή edupass.gov.gr (γίνεται ενημέρωση δεδομένων μια φορά την εβδομάδα).

Αν επιστρέφεται μήνυμα "δεν επιβεβαιώνεται ο ΑΜΚΑ", είτε έχει καταχωρηθεί λάθος ΑΜΚΑ, είτε είναι λάθος η ημερομηνία γέννησης. Αν το λάθος είναι στο Μητρώο ΑΜΚΑ (ημερομηνία γέννησης), θα πρέπει να απευθυνθείτε σε ΚΕΠ για να γίνει η διόρθωση.

Τέλος, για τεχνικά προβλήματα μπορείτε να επικοινωνείτε με την υποστήριξη της εφαρμογής στον σύνδεσμο support.gov.gr/guide/index.jsp?type=govgr161.





Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
Δ.Δ.Ε. Αν. Αττικής

Δίκτυο αντιμετώπισης
σχολικής βίας


Ασφάλεια
στο Διαδίκτυο


Πανελλήνιο
Σχολικό Δίκτυο

2ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Αχαρνών  •  Πτολεμαΐδος & Νέζερ  •  210-2407569